expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 23 March 2011

TERLUPA!!!!!! + Hari Gembira Kakitangan Kerajaan + SPM 2010

Issh......macam mana aku bule terlupa password nak masuk blog sendiri...alhamdullilah setelah sekian lama mencuba utk mencari blog ku ini akhirnya terjumpa juga...

Hari ini hari khamis...24 mac 2011..hari gembira utk kakitangan kerajaan kerana.................................................................................hari ini hari gaji.....yeah3x dapatla bernafas semula utk bershopping eh silap utk bayar segala bil yg dah menjerit2 suruh bayar + keperluan anak2 bagi yg telah berkeluarga mcm aku ; )  klu yg belum berkeluarga tu kena la hulur2 pada ibu bapa yer...kerana pengorbanan ibu bapa kepada kita semua jgn dilupakan yer!!!!!!!!!!!

oh ya kemarin bebudak yang SPM dah kuar result...wah mesti ramai ibubapa yg anak2 SPM cemerlang tentu gembira dan bangga.aku dengar kat radio plus baca suratkhabar semalam ramai bebudak dapat SPM cemerlang..ada yg dapat 11A...waah...tahniah kepada adik2 ku yang telah cemerlang SPM 2010...

oops...apa yg aku melalut di pagi2 ni...maybe pasal aku masih ngantuk kot tu pasal melalut pagi2 ni..hehehehehe

No comments:

Post a Comment