expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 7 April 2011

HARI JUMAAT DAH

Assalamualaikum..n salam hari jumaat..

Aduh lama sungguh rupanya saya tak update blog  syok sendiri saya ni...Memang dah berhabuk blog saya ni.Terlalu banyak perkara yang perlu diuruskan termasuklah baby saya yg sekarang ni mc tak sihat lagi.Baby saya kena ruam panas..habis muka ngan badan dia penuh ngan bintik2 merah..sedih tengok keadaan baby saya mcm tu...lagi tadi saya kena panggil bos sebab saya asyik cuti tapi tak apply lagi cuti yg sebelum2nya..kena cuci telinga jap tapi memang salah saya juga tak apply2 lagi...Saya tak sengaja dan terlupa dek kerisauan baby saya yg batuk tak sembuh lagi dengan ruam panas lagi..

Balik dari kerja petang semalam saya tengok muka ngan badan dia dah merah2 aduh..sedihnya tengok..hati ibu mana yg tak sedih tengok anak-anak sakit..klu sakit dia tu boleh dipindah pada saya..saya sanggup ambil alih sakitnyer..Saya dah bawa jumpa doktor kali ke-3 pasal batuk baby saya tu yg tak sembuh2 lagi..doktor kata baby umur 8 bulan tak boleh diberi ubat batuk merbahaya.. ya saya faham pasal itu.Iyalah kan baru umur 8 bulan dah mcm2 jenis ubat masuk kat badan..memang tak sesuai utk baby.akhirnya doktor cuma bagi antibiotik saja..sebab batuknyer juga berat badan dia dah susut sikit..aduh..sedihnya saya..

Saya cuma dapat berdoa agar baby saya cepat sembuh....AMIN....

No comments:

Post a Comment